دهکده ی عکس با کیفیت (HD)

بزرگ ترین مر کز عکس کیفیت

دهکده ی عکس با کیفیت (HD)

بزرگ ترین مر کز عکس کیفیت

دروغگویی رحیمی در هیات دولت اثبات شد،احمدی‌نژاد: آقای رحیمی را «


۴خرداد۸۹

فردا-آقای رحیمی از مدرک دکتری استفاده نمی‌کنند و دیگران هم نباید ایشان را دکتر خطاب کنند.»

به گزارش سرویس سیاسی «فردا» این جملات از زبان محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهور ایران و مهمترین حامی محمدرضا رحیمی جاری شده است. جملاتی که پس از ماه‌ها وقفه بالاخره به بخشی از ابهامات حقوقی پیرامون معاون اول وی پاسخ می‌گوید.

سایت الف در گزارشی درباره جلسه اخیر هیئت دولت آورده است که نتیجه تحقیقات وزیر علوم در مورد مدرک دکترای محمدرضا رحیمی به هیئت دولت ارائه شده و رئیس‌جمهور در واکنش به این گزارش از حضار خواسته است تا از این به بعد رحیمی را با عنوان دکتری صدا نکنند.

در خبر این سایت آمده است: کامران دانشجو وزیر علوم تحقیقات و فناوری گزارش تحقیقات خود درباره مدرک تحصیلی محمدرضا رحیمی را به هیات دولت ارایه کرد.

در جلسه اخیر هیات دولت وزیر علوم براساس تحقیقات خود اعلام کرد آقای محمدرضا رحیمی، مدرک دکتری ندارد و مدرک ارایه شده از سوی ایشان فاقد صحت و اعتبار است.

در این جلسه آقای احمدی نژاد پس از استماع گزارش وزیر علوم اعلام کرد آقای رحیمی از مدرک دکتری استفاده نمی‌کنند و دیگران هم نباید ایشان را دکتر خطاب کنند.

محمدرضا رحیمی در زمان ریاست بر دیوان محاسبات نامه‌های خود را با عنوان دکتر امضا می‌کرد و در زمان حضور در دولت هم سایت رسمی سخنگوی دولت وی را «دکتر محمدرضا رحیمی» می نامید.

وی در سال۱۳۸۲ با عنوان «دکتر محمد رضا رحیمی»، ریاست دانشکده حقوق دانشگاه آزاد واحد تهران را به عهده داشته است. در جریان پیگیری های مدرک مرحوم کردان، محمدرضا رحیمی مدرک دکتر آن مرحوم را معتبر دانسته و رسانه ها را از پیگیری ماجرا محروم کرده بود.

الیاس نادران، احمد توکلی و علیرضا زاکانی به دلایلی فراتر از دروغگویی علیه محمدرضا رحیمی به کمیسیون اصل ۹۰مجلس شکایت کرده و پیگیر رسیدگی به پرونده ایشان در قوه قضائیه هستند.

پیگیری وزیر محترم علوم و موضعگیری آقای رئیس جمهور درباره مدرک دروغین رحیمی قابل تقدیر است اما جای این سوال باقی می‌ماند که کسی که سالها به دروغ خود را دارای مدرک دکتری معرفی می‌کرده و از مزایای آن بهره برده، آیا صلاحیت مدیریت در دولت جمهوری اسلامی ایران را دارد؟

در کشورهایی که ادعای دینداری و حکومت دینی هم ندارند، با افشای دروغگویی سیاستمداران، آنها را رسوا و از صحنه سیاسی دور می‌کنند.

هنوز دیدگاهی داده نشده.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد