دهکده ی عکس با کیفیت (HD)

بزرگ ترین مر کز عکس کیفیت

دهکده ی عکس با کیفیت (HD)

بزرگ ترین مر کز عکس کیفیت

حتما بخونی::مهم

حتما بخونی

دوران خوش :   نظرای شما‌:تشکر می کنم


می خوام بهتون تشکر کنم چون من ۲ ماهی که این وبو آپ نکردم حدوده ۲۰ تا نظر تو طی این ۲ ماه بهم فرستادند و ازم خواهشایی کردن که دوباره آپ کنم    حالا من   یه وبه دیگه درست کردم اگه خواستید به اون مرا جعه کنید

http://vizhe.vcp.ir/


حالا چون من خیلی خاطرات در باره شایان پیکس دارم حالا  کاری می خوام بکنم گلستون کسایی که می خوان این وب دوباره بزرگ بشه   و می تونند تو هر زمینه ای کار کنند به جمع ما بپیوندن    

اگر می خوان تو این وب لاگ کار کنید  می تونید با استفاده از نظرا بما بگن

شاید بگید چه کاری:هر کاری که می تونید بکنید

مثل: ارسال مطلب   ساخت فلش و درج آموزش و ترفند و دانلود و هر چیزه دیگه ای که می دونید  می تونید تو این قسمت کار کنید   برای این کار فقط تخصصتونو همراه با ایمیلتونو با استفاده از نظر دادن به ما بفرستن


با تشکر

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد